Weboldalak
Bezár

Az OMV a Noguchit választotta

Januártól a Noguchi Porter Novelli az OMV magyarországi pr-ügynöksége. Az OMV Hungária meghívásos pályázaton választott új partnert. A klasszikus vállalati kommunikáció mellett a Noguchi gondozza az egyik legnagyobb hazai üzemanyag-forgalmazó olvasást népszerűsítő CSR-programját, a töltőállomásokon működő VIVA kávézók márkakommunikációját, valamint szerkeszti az OMV belső – munkavállalók és partnerek körében terjesztett – márkamagazinját.

Az OMV az elmúlt években számos komoly kezdeményezést indított: új kávé- és shopmárkát vezetett be a töltőállomásokon, illetve a SPAR-ral együttműködésben éjjel-nappal nyitva tartó SPAR express üzleteket nyitott számos benzinkúton. A növekvő piaci tevékenységhez aktívabb kommunikációt tartottak szükségesnek, ezért írtak ki meghívásos pályázatot.

A megbízás értelmében a Noguchi koordinálja majd az OMV magyarországi vállalati és sajtókommunikációját, felel a töltőállomáshálózat és a VIVA kávézó/shop márka pr-tevékenységéért, az OMV az olvasást népszerűsítő, országos könyvgyűjtő és iskolai zenés felolvasóprogramjának kommunikációjáért, valamint a belső kommunikáció és employer branding egyik legfontosabb eleme, a 24Plus magazin szerkesztéséért.

"A Noguchival való első találkozásaink után a kollégákkal azon tréfálkoztunk, vajon hol rejthettek el lehallgató készüléket – tökéletesen ráéreztek a kihívásainkra, a kommunikációs stratégiai irányokra és terveinkre, ötleteinkre", mondta Nagy Zsolt, az OMV magyarországi kiskereskedelmi marketingvezetője. "A tender végére egyértelmű volt, hogy a Noguchi az a partner, akivel megtervezhetjük és sikeresen végrehajthatjuk a következő évek kommunikációs stratégiáját és aktivitásait".

Az OMV pr-megbízása három évre szól.

Kenőanyag kereső