Fékfolyadék
Az OMV fékfolyadékokat a fékpedál és a fékpofák közötti nyomásátvitelre tervezték. Fékezés közben a hőmérséklet meredeken emelkedik a súrlódás miatt, és egy bizonyos küszöbértéken a fékfolyadék eléri forráspontját. Azért, hogy a fékezés minden esetben pontosan történjen, az OMV fékfolyadékok magas forráspontot biztosítanak bármilyen vezetési körülmények között.
OMV brake fluid DOT 4
Az OMV brake fluid DOT 4 fékfolyadékot ABS rendszerrel ellátott vagy a nélküli autók és motorkerékpárok fékrendszereihez tervezték. Forráspontja (száraz = 268°C, nedves = 168°C) jelentősen magasabb a DOT 4 fékfolyadékokra vonatkozó minimális értékeknél (min. száraz = 230°C, min. nedves = 155°C). Az ajánlott fékfolyadék csere periódus 2 év.
Előnyök:
- Kiváló kenési tulajdonságok a fékrendszer számára
- Optimális fizikai és kémiai stabilitás
- Megelőzi a korróziót és meghosszabbítja a tömítőanyagok élettartamát
- Megbízható viszkozitás alacsony hőmérsékleti értékeken
- SAE J 1703 JAN 80
- FMVSS No.116 - DOT 4
- ISO 4925-1978 (E)
- CUNA NC 956 DOT 4
OMV brake fluid DOT 5.1
Az OMV brake fluid DOT 5.1 fékfolyadékot ABS rendszerrel ellátott vagy a nélküli autók és motorkerékpárok fékrendszereihez tervezték. Forráspontja (száraz = 272°C, nedves = 183°C) meghaladja a DOT 5.1 fékfolyadékokra vonatkozó minimális értékeket (min. száraz = 260°C, min. nedves = 180°C). Az ajánlott fékfolyadék csere periódus 2 év.
A fékfolyadékot gépjárművek fék- és kuplungfolyadék rendszereihez tervezték, beleértve az ABS-sel ellátott rendszereket. A DOT 5.1 fékfolyadék a DOT 3 és DOT 4 specifikációjú, kereskedelemben kapható folyadékokkal egészíthető vagy váltható ki. A fékfolyadék forráspontja töltésnél 272°C, a sztenderd forráspont 260°C, a nedves forráspont 183°C. Az ajánlott fékfolyadék csere periódus 2 év.
Előnyök:
- Kiváló kenési tulajdonságok a fékrendszer számára
- Optimális fizikai és kémiai stabilitás
- Megelőzi a korróziót és meghosszabbítja a tömítőanyagok élettartamát
- Megbízható viszkozitás alacsony hőmérsékleti értékeken
- FMVSS No. 116 DOT 5.1
- SAE J1704
- ISO4925 5-1