Forward for Good: Az OMV új márkaarculata
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján. Az elkövetkező három év során - Magyarország mellett - az OMV csoport valamennyi országában bevezetjük megújult arculatunkat. Az új márkaarculat aktívan támogatja az OMV kiskereskedelmi marketingstratégiáját, hogy a fenntartható mobilitási megoldások elsőszámú partnere legyünk most és a jövőben is.
A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
A márka és a design az OMV minden érintkezési pontján – a B2B (vállalatok közötti) és a fogyasztók felé irányuló kommunikációban is - teljesen megújul. Az új dizájn fokozatosan kerül bevezetésre a nemzetközi OMV hálózat mintegy 1000 töltőállomásán, amelyek naponta több mint 650 000 ügyfelet szolgálnak ki.
Az új márkaarculat az eMotion gyorsan bővülő elektromos töltőhálózatán is megjelenik.
Az új arculat és a márkastratégia részletei - a digitális érintkezési pontok közül elsőként - az OMV Csoport weboldalán keresztül kerülnek bemutatásra.